Volg mij op.....

               

woensdag 28 augustus 2013

Bedankt voor de felicitaties!!




Wat heb ik toch al een boel leuke en fijne felicitaties gekregen op mijn vorige berichtje!
Erg leuk en bedankt!!!

Deze baby is echt ons wondertje en we zijn dan ook heel blij!!

Inmiddels ben ik 22 weken zwanger en zijn we natuurlijk bezig met de babykamer! Wat erg leuk is en ik kan niet wachten om deze in te richten!!!! 
Helaas voor jullie zal ik daar geen foto's van plaatsen op mijn blog. Wij weten inmiddels of we een zoon of een dochter krijgen en het kamertje word daar een beetje op aangepast.
Jullie zullen tot dec of jan moeten wachten!! Flauw he??!!

Maar..... ik ga nog wel wat dingetjes maken die best neutraal zijn en die komen natuurlijk WEL op de blog!!

Hou STIJL! bij Willeke maar goed in de gaten!! ;-)


                     
            

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk, wat spannend!!! ;-) ik ben benieuwd! X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Willeke ons kan je het toch wel stiekum vertellen hi hi. We moeten nog maar even rustig afwachten. Ik hoop dat je je goed voelt?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk allemaal :-) geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat
Dank je wel! ♥