Volg mij op.....

               

maandag 22 juli 2013

Een mooi plekje....


Wat is het toch handig, shoppen bij je ouders in de moestuin!!!
Mijn ouders zijn daar vaak te vinden... niet alleen om te werken maar ook om te genieten van de rust en de mooie omgeving! 
Omdat ik anderhalf uur bij mijn ouders vandaan woon, kom ik daar niet zo vaak. Ik geniet dan ook echt als we daar zijn!

Mijn ouders hebben echt van alles in de tuin staan! En zeg nou zelf... het is toch veel lekkerder, zo regelrecht uit de tuin!

Koolrabi, Rabarber, Rode bieten, Prei, Doperwten en Witte kool en nog een zak aardappelen!
Wij kunnen lekker gaan smullen!!!



















             
               

2 opmerkingen:

  1. haha wat leuk heel herkenbaar mijn ouders hebben ook een moestuin!
    Afgelopen weekend hielden wij onze verjaardag dus nam mijn pa weer van alles mee (o.a. aardbeien!) hahaha want met z'n tweeën krijgen ze het niet op. ;)
    Heerlijk is dat!
    Mooie foto's heb je gemaakt zeg!

    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat
Dank je wel! ♥